Innovation och engagemang = framgång

Innovation och engagemang = framgång

Digitala lösningar spelar en allt viktigare roll i vår verksamhet. Vi vill erbjuda våra kunder en smidig process för att de i sin tur ska kunna erbjuda sina kunder en bättre upplevelse. Idag ses kredithanteringen som en strategisk del av kundresan som kan bidra till att stärka både kundlojalitet och varumärke.

I våra Centers of Excellence delar vi erfarenheter med våra övriga länder, landspecifika egenheter och framför allt, utvecklingsområden. Det blir till fördel för våra kunder eftersom allt vi gör syftar till en bättre kundupplevelse och i slutändan, nöjda kunder.

För oss betyder utveckling och innovation att vi, bland annat:

  • vill leda utvecklingen i vår bransch

  • erbjuder de senaste betalalternativen till era kunder

  • alltid söker förbättringar i dialog med våra kunder

Kontakta oss för att höra om hur vi kan hjälpa er.


Det är så här vi ser det

Ett proaktivt arbetssätt är en naturlig väg till konstanta förbättringar och lyckat partnerskap.

Vi startar alla våra uppdrag med att sätta upp dedikerade arbetsgrupper och gemensamma mål för samarbetet med kontinuerliga avstämningar. 

Vårt uppdrag/roll

  • Rådgivande
  • Hitta lösningar
  • Skapa värde

Vårt recept för framgångsrikt samarbete

 

  • Partnerstrategi istället för kund - leverantörsförhållande
  • Gemensamma mål för bästa resultat
  • Dedikerade personer med representation från alla nivåer och båda parter, inklusive initierade relationer på strategisk, taktisk och operativ nivå.

Kundreferens

"Intrum hjälper oss med kredithanteringen och sedan dess har vi fått ökat kassaflöde, minskad kapitalbildning och nöjda kunder." - Jakob Hansen, landschef på SATS.


Nyfiken på vad vi kan göra för er?

Prata med våra specialister.

Tillbaka till första sidan

Ligg steget före – skaffa en leverantör som växer med ditt företag