Era kunder
Den viktigaste tillgången

Era kunder

Att lämna sin kredithantering till oss betyder även att överlämna vissa delar av kundkontakten. Något vi tar på allra största allvar. Därför strävar vi naturligt efter att ge absolut bästa service i vårt uppdrag och i vårt arbete finns tre grundpelare:

• Hög tillgänglighet
• Lyhördhet
• Rådgivande

Kommunikation med era kunder ska vara utifrån deras behov.

”Vår viktigaste uppgift är att se människan bakom skulden, och att arbeta fram hållbara betalplaner”.


Exempel på kontaktvägar och betalningssätt

  • Generösa telefontider
  • Säker inloggning till ”Mina sidor” med BankID
  • Kravbrev via Kivra (för dem som valt det)
  • Kommunikation via SMS
  • Swish-betalningar och direktbetalning via internetbanker

Ett vinnande koncept

Innovation och engagemang = framgång


Vill du veta hur vi kan hjälpa er?

Prata med våra specialister.