Det är många som ringer oss idag och du kan få vänta länge på att komma fram.

Loggar du in på Mina sidor kan du se all information om ditt ärende och där kan du betala, be om en avbetalningsplan och skicka meddelanden till oss.

Ska du kontrollera om ditt ärende är avslutat - då behöver du inte logga in. Klicka här och skriv ditt ärendenummer på raden "Ärendenummer" och få svar direkt

Ringer du för någon annan (som ombud) behöver du ha en fullmakt.  Här kan du läsa mer om fullmakt.

Kontakta oss
Vi hjälper dig gärna

Kontakta oss

Snabbast och enklast service

Mina sidor

Snabbast hjälp får du på Mina sidor. Logga in med BankId. Är du juridisk person (ombud eller företag) loggar du in med inloggningsuppgifterna i kravbrevet. Det går även bra att se ärendet och betala utan att logga in. På Mina sidor kan du:

  • Betala din skuld eller be om en avbetalningsplan
  • Se hur mycket du ska betala och vad som hänt i ärendet
  • Chatta med oss

Intrum Brand Groups 024

Vill du hellre prata med någon?

Då kan du ringa oss på de nummer du ser om du scrollar ner. Ibland är det många som ringer oss och du kan få vänta lite längre, men vi svarar så fort vi har en ledig rådgivare.

Ring
Ring

När du fått ett inkassobrev från Intrum Sverige:

Måndag till fredag
09:00-16:00

När du vill prata med oss om ett ärende hos Inkassobevakning:

Måndag till fredag
09:00-16:00

När du fått brev från Investment:

Måndag till fredag
09:00-16:00