Tips! 

All information om ditt ärende ser du när du loggar in på Mina sidor. Där kan du göra mycket själv, tex betala, ansöka om en avbetalningsplan och skicka meddelanden till oss.

Ringer du för någon annan (som ombud) behöver du ha en fullmakt.  Här kan du läsa mer om fullmakt.

 

 

Kontakta oss
Vi hjälper dig gärna

Kontakta oss

Snabbast och enklast service

Mina sidor

Snabbast hjälp får du på Mina sidor. Logga in med BankId. Är du juridisk person (ombud eller företag) loggar du in med inloggningsuppgifterna i kravbrevet. Det går även bra att se ärendet och betala utan att logga in. På Mina sidor kan du:

  • Betala din skuld eller be om en avbetalningsplan
  • Se hur mycket du ska betala och vad som hänt i ärendet
  • Chatta med oss

Intrum Brand Groups 024

Vill du hellre prata med någon?

Då kan du ringa oss på de nummer du ser om du scrollar ner. Ibland är det många som ringer oss och du kan få vänta lite längre, men vi svarar så fort vi har en ledig rådgivare.

Ring
Ring

När du fått ett inkassobrev från Intrum Sverige:

Måndag till fredag
09:00-16:00

När du vill prata med oss om ett ärende hos Inkassobevakning:

Måndag till fredag
09:00-16:00

När du fått brev från Investment:

Måndag till fredag
09:00-16:00