Just nu har vi problem med vår telefoni. Det gäller samtliga nummer som börjar på (08) 

VARNING för bedragare som påstår att de ringer från Intrum och uppmanar dig att betala en skuld via BankID-signering! Vi ringer ALDRIG upp och ber dig signera en transaktion med BankID. Läs mer här 

Följ ditt ärende

Ditt ärende

Genom att logga in på "Mina sidor" kan du få fram detaljer och status i ditt ärende. Du kan också kontakta oss den vägen, snabbt och enkelt.
Följ ditt ärende

Hur vet jag om mitt ärende är avslutat?

Det tar normalt 1-3 bankdagar innan din betalning når mottagaren. Om du har betalat hela beloppet och i tid, enligt inkassokravet, avslutas ärendet så snart vi bokfört din betalning. Vi meddelar därefter vår uppdragsgivare. Vad som händer och när kan du se genom att logga in på "Mina sidor". Använd dig av inloggningsuppgifterna i ditt brev eller logga in med BankID.