Var uppmärksam!  

Just nu cirkulerar det falska kravbrev i Intrums (Intrum Justitias) namn med bland annat vår gamla logo. Vi uppmanar våra kunder att inte betala. Vi på Intrum står inte bakom denna typ av utskick även om Intrum nämns i sammanhanget.
Läs mer här >>

Följ ditt ärende

Ditt ärende

Genom att logga in på "Mina sidor" kan du få fram detaljer och status i ditt ärende. Du kan också kontakta oss den vägen, snabbt och enkelt.
Följ ditt ärende

Hur vet jag om mitt ärende är avslutat?

Det tar normalt 1-3 bankdagar innan din betalning når mottagaren. Om du har betalat hela beloppet och i tid, enligt inkassokravet, avslutas ärendet så snart vi bokfört din betalning. Vi meddelar därefter vår uppdragsgivare. Vad som händer och när kan du se genom att logga in på "Mina sidor". Använd dig av inloggningsuppgifterna i ditt brev eller logga in med BankID.