Kundreskontra-hantering
Företagets hjärta är affären och kredithanteringen dess blodomlopp och för det ska hålla hjärtat i en jämn rytm måste det pulsera i rätt takt. När vi tar hand om er kundreskontra håller vi inte bara takten utan effektiviserar även rutinerna och minskar det administrativa arbetet.
Resultatet, en enhetlig och konsekvent process för kredithanteringen som bidrar till att minska kredittiden och förbättra kassaflödet.
Minskad administration
Ökat kassaflöde
Påminnelse- räntefakturering
Daglig redovisning av betalningar
Kundreskontra med extra allt
Kundkategorisering för effektiv hantering utifrån affärsrisk och kundrelation.
Ökade intäkter
Påminnelse- räntefakturering och kravrutin enligt överenskommet regelverk.
Ökad processeffektivitet
Avancerade rapporter och analyser av kundreskontran
Vikten av en kreditpolicy
Förutom tydliga och enkla fakturor bör dina företag ha en kreditpolicy så att alla i organisationen känner till riktlinjerna för nya kunder och fakturering.
Så startar vi ett samarbete
-
1
Välj den tjänst som passar företaget och kontakta oss.
-
2
Tillsammans gör vi en behovsanalys.
-
3
Utifrån analysen väljs nivå och process.
-
4
Implementering och samarbete startar.
Osäker på vilken tjänst som passar er?
Låt oss diskutera de olika möjligheterna.
loading...