Möt individen – tala din kunds språk
Global närvaro, en mångfald av språk och styrkan i att vara ett internationellt företag med lokal kunskap och expertis. Så tar vi hand om våra kunder och deras kunder.
På Intrum tar vi varsamt hand om våra kunders kunder. Det gör vi genom att knyta kontakt med den som har fått ett inkassokrav, tar oss tid att sätta oss in personens omständigheter och tillsammans försöka hitta en hållbar lösning.
Att tala kundens språk är en viktig del för att få en person att känna sig bekväm.
Många av våra kunder arbetar över landsgränser och det kan vara komplicerat att följa lokal lagstiftning och praxis. Vi använder våra språkkunskaper, globala räckvidd och lokala närvaro för att leverera lämpliga kredithanteringstjänster över hela Europa och resten av världen.
Vår närvaro och alla talade språk i vårt contact center
Med kontor i 25 länder och 160 partnerländer hjälper våra callcenter kunder på olika språk. I Göteborg talar vi till exempel mer än 30 språk. På så sätt kan vi kommunicera lyhört och möta våra kunders kunder, oavsett språk.
albanska, franska, makedonska, svenska, arabiska, grekiska, mandarin, tjeckiska, armeniska, nederländska, norska, turkiska, bosniska, isländska, persiska, tyska, danska, italienska, polska, ungerska, engelska, katalanska, portugisiska, serbokroatiska, estniska, kurdiska, rumänska, slovakiska, finska, lettiska, ryska, spanska, flamländska, litauiska, serbiska.
Språket och individuella återbetalningsplaner är några av sätten som Intrum använder för att kundupplevelsen ska vara smidig. Vi vet att alla är olika.